czwartek, 27 sierpnia 2015

Flower Power

PL: Witajcie!
Dzisiaj mam dla was look w festiwalowym stylu i klimatach boho, czyli to co uwielbiam! :) Do tego zdjecia byly robione w moim ulubionym miasteczku na Gran Canarii- Puerto de Mogán.

DE: Hallo!
Heute habe ich für euch einen Festival- Boholook, also das was ich sehr sehr mag! :) Außerdem wurden die Fotos in meinem Liebligsstädchen auf Gran Canaria- Puerto de Mogán gemacht. 

sukienka / Kleid / dress - Primark
kamizelka / Weste / vest - H&M
torebka / Tasche / bag - Zara
okulary / Sonnenbrille / sunglasses - H&M
buty / Schuhe / shoes - Primark
opaska / Stirnband / headband - Primark
zegarek / Uhr / watch - Guess
bransoletki / Armbänder / bracelets - Bijou Brigitte

czwartek, 20 sierpnia 2015

crop top & midi skirt

PL: Witajcie!
Dzisiaj jest nie tylko moj ulubiony kolor w akcji, ale tez jedna z moich ulubionych kombinacji- crop top + spodnica z wysokim stanem, czyli  talia w roli glownej ;)

DE: Hsllo!
Heute ist nicht nur meine Lieblingsfarbe im Einsatz, sondern auch eine meiner Lieblingskombination- Crop Top + High Waist Rock, also die Taillie in der Hauptrolle ;)
--> Kleiderkreisel <--

crop top - HERE
spodnica / Rock / skirt - HERE
clutch - Primark
buty / Schuhe / shoes - HERE
okulary / Sonnenbrille / sunglasses - Prada
zegarek / Uhr / watch - Guess
naszyjnik / Kette / necklace Michael Kors

niedziela, 16 sierpnia 2015

Gran Canaria / Maspalomas

PL: Witajcie!
Dzisiaj kolejna dawka zdjec z Gran Canarii, tym razem wybralismy sie na plaze do Maspalomas. Uwielbiam to miejsce, jedynie spacer po wydmach byl przyjemny tylko w pierwsza strone, w drodze powrotnej myslalam, ze plona mi stopy! Piasek strasznie sie nagrzal, a droga tylko wydawala sie byc krotka ;) Ocean po tej stronie nie jest juz tak spokojny jak w Amadores, ale szczerze mowiac nie chcialam z niego wychodzic, skakanie przez fale tez ma swoje uroki :) Widoki tego dnia byly niesamowite, niekonczace sie wydmy, szeroka plaza i ocean... <3
Jesli chodzi o moj look, to sukienke kupilam chyba dzien przed wyjazdem, calkiem przypadkiem weszlam do H&M i jak ja zobaczylam, to mialam dokladnie ta kombinacje i to tlo w glowie. Klimat boho jeszcze nie opuszcza bloga ;)
Pozdrawiam! :*

DE: Hallo!
Heute habe ich die nächste Dosis Fotos aus Gran Canaria für euch, diesmal sind wir nach Maspalomas gefahren. Ich liebe diesen Ort, nur der Spaziergang durch die Dünen war ausschließlich in die erste Richtung angenehm, auf dem Rückweg dachte ich, dass meine Füße brennen! Der Sand erwärmte sich sehr und der Weg scheinte nur kurz zu sein ;) Der Ozean ist hier nicht mehr so ruhig wie in Amadores, aber ehrlich gesagt, wollte ich aus ihm nicht rausgehen. Springen in den Wellen machte auch Spaß :) Die Aussichten waren am diesen Tag wunderschön, die endlosen Dünen, der breite Strand und der Ozean.... <3
Wenn es um den Look geht, dieses Kleid habe ich wohl ein Tag vor der Abfahrt gekauft, ganz zufällig bin ich bei H&M vobrei gekommen und als ich das Kleid sah, hatte ich genau diese Kombination und den Hintergrund im Kopf. Boho verlässt den Blog noch nicht ;) 
Liebe Grüße! :*

sukienka / Kleid / dress - H&M
torebka / Tasche / bag - Primark
naszyjnik / Kette / necklace - HERE
bransoletki / Armbänder / bracelets - from Majorca
okulary / Sonnenbrille / sunglasses - NY
kapelusz / Hut / hat - from Rhodes
buty / Schuhe / shoes - Primark

sobota, 8 sierpnia 2015

Blue two piece set / OOTD


top & shorts - HERE
torebka / Tasche / bag - Zara
buty / Schuhe / shoes - Maretti Petite Shoes
zegarek / Uhr / watch - Guess
bransoletka / Armband / bracelet - Fossil
kolczyki / Ohrringe / earrings - Primark
pierscionek / Ring / ring - H&M
okulary / Sonnenbrille / sunglasses - HERE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...