czwartek, 29 października 2015

Cannes / Short Jumpsuit

PL: Witajcie!
Dzisiaj zabieram was znowu do Cannes! Chodzcie ze mna powspominac.... :)
Krotki kombinezon z dosc sporym dekoltem, idealny na lato, do niego kwieciste kimono, czarne dodatki i moje nowe ulubione okulary! To moja interpretacja czarnego kombinezonu w wersji wakacyjnej :)

DE: Hallo!
Heute nehme ich euch wieder nach Cannes mit! Denkt mit mir an die schöne Zeit zurück... :)
Ein kurzer Overall mit ziemlich großem Ausschnitt, perfekt für den Sommer, dazu habe ich ein Kimono mit Blumenmuster, schwarze Accessoire und meine neue Lieblings-Sonnenbrille kombiniert. So sieht meine Interpretation des schwarzen Overalls in einer Sommer-Version aus :)


kombinezon / jumpsuit - HERE
kimono - HERE
okulary / Sonnenbrille / sunglasses - Pull & Bear 
torebka / Tasche / bag - H&M
buty / Schuhe / shoes - CCC


poniedziałek, 19 października 2015

Red power

PL: Witajcie!
Jak wiecie uwielbiam czerwony, dzisiaj go nie zabraknie. Zamszowe czerwone szpilki powinny byc w szafie kazdej kobiety, potrafia nadac kazdej stylizacji koloru, uroku i seksapilu ;) Ja je uwielbiam! Tym razem polaczylam je z niebieskimi jeansami i pasiastym T-shirtem, troche casual, ale z nuta elegancji.
Pozdrawiam!

DE: Hallo!
Wie ihr schon wisst, liebe ich Rot, heute gibt es eine große Dosis davon. Rote Wildleder High Heels sollten im Schrank jeder Frau sein, sie können jedem Look ein bisschen Farbe, Charme und Sex-Appeal geben ;) Ich mag sie sehr! Diesmal habe ich sie mit blauen Jeans und gestreiftem T-shirt kombiniert, ein bisschen casual, aber mit einer Note der Eleganz.
Liebe Grüße!

plaszcz / Mantel / coat - HERE
T-shirt - HERE
Jeans - Primark
torebka / Tasche / bag - Furla
buty / Schuhe / shoes - HERE
okulary / Sonnenbrille / sunglasses - Prada
zegarek / Uhr / watch - Guess

czwartek, 15 października 2015

one dress - two looks

PL: Witajcie!
Dzisiaj w roli glownej sukienka troche w stylu boho w dwoch odslonach, jedna stylizacja letnia, a druga jesienna z futrzana kamizelka. Swietny material, piekny wzor i wykonanie, zdecydowanie polecam jesli ktos szuka podobnej sukienki, jak widac idealnie spradza sie na co dzien i nie tylko latem ;)
Zdjecia letnie byly robione w cudownym Monaco, a jesienne nad Morzem Polnocnym w Cuxhaven. Ktory look bardziej wam sie podoba?
Pozdrawiam! :)

DE: Hallo!
Heute spielt die Hauptrolle das Kleid, ein bisschen in Boho-Stil, ich zeige euch wie man es sowohl im Sommer als auch im Herbst kombinieren kann. Toller Stoff, schönes Muster und gute Verarbeitung, auf jeden Fall empfehlungswert falls jemand von euch so ein Kleid sucht und wie man sieht, es passt für den Alltag und nicht nur im Sommer ;)
Die Sommerfotos wurden in wunderschönen Monaco gemacht, und die Herbstfotos an der Nordsee in Cuxhaven.
Welcher Look gefällt euch besser?
Liebe Grüße! :)

sukienka / Kleid / dress - HERE
buty / Schuhe / shoes - HERE
torebka / Tasche / bag - H&M
okulary / Sonnenbrille / sunglasses - Prada

sukienka / Kleid / dress - HERE
kamizelka / Weste / vest - HERE
torebka / Tasche / bag - H&M
buty / Schuhe / shoes - Primark
okulary / Sonnenbrille / sunglasses - Mango
zegarek / Uhr / watch - Guess
 

niedziela, 11 października 2015

Monaco / Red Maxi Dress

PL: Witajcie!
Dzisiaj zabieram was do Monako, zaraz po Watykanie jest to najmniejsze pod wzgledem powierzchni niezalezne panstwo swiata.
To raj dla:
*bogaczy, ktorzy tutaj nie musza placic podatku
*fanow samochodow- tutaj jest na co popatrzec! Na kazdym rogu stoja auta, ktore normalnie mozna zobaczyc tylko w gazetach czy telewizji. (Moj maz nalezy do nich, a ze juz sporo lat jestesmy razem, zarazil mnie troche swoim hobby :)
*fashionistek!!! Chanel, Dior, Prada.... wszystko na miejscu ;)
*milosnikow dobrego jedzenie, zwlaszcza owocow morza!
*tych, ktorzy po prostu kochaja piekne widoki jak ja!

Na ten wyjazd wybralam jedna z moich ulubionych sukienek tego lata, do tego wygodne buty, zeby moc spokojnie spacerowac po tych pieknych uliczkach, wejscie na gore gdzie znajduje sie Palac Ksiazecy wymaga troche wysilku ;)


DE: Hallo!
Heute nehme ich euch nach Monaco mit, nach der Vatikanstadt ist das der kleinste Staat der Erde. 
Das ist ein Paradise für:
*die Reichen, die hier kein Steuer bezahlen müssen
 *die Autofans- hier gibt es viel zu sehen! An jeder Ecke stehen Autos, die man sonst nur in den Zeitungen oder im Fernsehen sieht. (Mein Mann gehört dazu und weil wir schon lange zusammen sind, hat er mich mit seinem Hobby angesteckt :) 
*Fashionistas!!! Chanel, Dior, Prada... alles ist da ;) 
*Liebhaber des guten Essens, besonders der Meeresfrüchte!
*die, die einfach schöne Ausblicke lieben, genau wie ich!

Für diesen Ausflug habe ich ein meiner Lieblingssommerskleider gewählt, dazu bequeme Schuhe, damit ich ruhig in den schönen Gassen spazieren konnte. Der Einstieg auf den Berg, wo sich der Fürstenpalast befindet fordert ein bisschen Anstrengung ;)
Nie zabraklo postoju na jednej z piekniejszych plaz <3
 
Die kleine Pause auf einem der schönsten Strände hat auch nicht gefehlt <3
sukienka / Kleid / dress - HERE
buty / Schuhe / shoes - Primark
torebka / Tasche / bag - Zara
okulary / Sonnenbrille / sunglasses - Givenchy
zegarek / Uhr / watch - Guess

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...